搜 尋 此 網 誌

2011年2月10日星期四

勇字當頭賤鄙鴨



卡臣真是說可以「以身代金」的,
若然不相信,可以去問卡臣!嘻嘻!

8 則留言:


  1. 如果導遊珍貌似相中之東瀛索魔女
    一早已經大把自由行同胞去撩交打
    (包括我)

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    哈哈!咁即係索都有罪呀?連你都話要去打!阿彌陀佛!索,其實係無辜既!

    回覆刪除
  3. 咖啡:

    阿鴨哥心口花兩點,就話要搵律師,賠佐十二萬兼升級酒店,就話服務無得頂!如果送個東瀛魔女比佢,佢真係乜都肯制!

    回覆刪除
  4. 打完可以服侍一世喎
    你打唔打呀?

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    我 ... 我 ... 我見到東瀛魔女個胸,已經嚇到手軟腳震,無力招架!

    我會投降比佢,做佢俘虜!任由佢折磨囉!

    回覆刪除
  6. 總之單裏面冇個好人,最好就係鎖晒班友喺架旅遊巴度,等佢地打餐飽!

    回覆刪除
  7. Arm:

    咁我憎果個賤格佬多D,同女人打交。

    回覆刪除

留言要經過檢視才放出,請不要放廣告!謝謝你!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

電子書開始流行起來,書商發現色情小說的銷量上升了三成,而這30%的增長,主要是來自女性讀者。 … 書商推測,色情電子書在網上購買,不需要女性走進傳統書店那麼尷尬,致使她們不須顧忌俗世的眼光,便可以享受色情作品。 ‧‧‧‧‧》你是否接受女性閱讀色情作品呢?

第二次世界大戰時,英國首相邱吉爾經常被「情緒低落」折磨。邱吉爾是飽受「情緒低落」困擾的著名公眾人物之一。「情緒低落」是每個人生活的一部份,是沒法子避免的,但卻可以減輕和作適度的調節。你是否有興趣閱覽有關「情緒低落」的探討呢?

你以前是否認知道,配偶之間是存在「身份危機」呢?