搜 尋 此 網 誌

2010年12月23日星期四

維園阿嫂護夫稟

廣東話版本

我個憲哥前世係大軍閥黎架!佢今生要贖罪,所以就出黎伸張社會公義囉!點知佢咁唔好彩,遺傳佐姦淫既基因喎!

我雖然係佢二奶,但我都當佐佢係我老公仔架!我都唔明點解咁多女人話佢鹹濕。佢每次上到我張床,都著住條紅色戰底褲上陣,仲好搏命添!好快就操到我不停咁喊叫馬草泥架!


白話文版本

我的憲哥前世是大軍閥!他今生要贖罪,所以就出來伸張社會公義了!無奈他不幸地遺傳了姦淫的基因!

我雖然是他的情婦,但我也把他當作是我的夫君!我也不明白為何那麼多女人指摘他好色。他每次上到我的床,也穿著一條紅色戰內褲上陣,而且十分拚命!很快便操到我不停地喊叫馬草泥了!

15 則留言:

  1. 你去冥想呀?
    度多啲好故事返嚟寫呀

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    我係廁所板同床板至有靈感咋!我邊會冥想呀!發白日夢就有!我有很多照片未修輯,所以停寫一個星期大姐姐囉!下一集,我可能會寫四仔架!你最好準備定鹽水洗眼呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  3. haha, 這淫小子,想來未入政圈已是如此,入咗咯,挾小小名氣,仲唔搞嘢咩!

    他前生真是大軍閥,但在一場戰爭中被子彈打掉了蛋蛋,做了太監大軍閥,今世借政客個位去搞翻夠本咯!

    回覆刪除
  4. 校長:

    哈哈!原來佢兩隻蛋蛋內有兩粒子彈,唔怪得佢咁狼胎喇!又姦又淫!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 哈哈,呢條友睇嚟要告別佢條紅色戰褲一段日子嘞,洗乾淨個patpat入去坐吓先啦!

    回覆刪除
  6. Arm:

    條友唔會咁易認衰,佢有班粉腸撐住。不過佢如果入佐冊,肯定比人插!

    回覆刪除
  7. 肯定比人插...

    佢應該鍾意架, hahaha....

    回覆刪除
  8. 咁我拭目以待啦

    聖誕快樂呀!

    回覆刪除
  9. 校長:

    係喎!憲哥可能又係憲弟,萬能插黎架!嘻嘻!

    回覆刪除
  10. 卡臣:

    我擔心你可能睇到早 .....!嘻嘻!

    回覆刪除
  11. 佛爺,看來你靜修不靜,該還在修歡喜禪喇 :)

    聖誕快樂呀!

    回覆刪除
  12. 校長:

    我正在修行西藏慾烴呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  13. 佛爺,你個blog張張相都激,真係好唔方便喺公司睇喎....

    回覆刪除
  14. 荒姑娘:

    我個博D相,三點不露架!唔洗用套,套住架!所以係老少咸宜架!

    回覆刪除

留言要經過檢視才放出,請不要放廣告!謝謝你!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

電子書開始流行起來,書商發現色情小說的銷量上升了三成,而這30%的增長,主要是來自女性讀者。 … 書商推測,色情電子書在網上購買,不需要女性走進傳統書店那麼尷尬,致使她們不須顧忌俗世的眼光,便可以享受色情作品。 ‧‧‧‧‧》你是否接受女性閱讀色情作品呢?

第二次世界大戰時,英國首相邱吉爾經常被「情緒低落」折磨。邱吉爾是飽受「情緒低落」困擾的著名公眾人物之一。「情緒低落」是每個人生活的一部份,是沒法子避免的,但卻可以減輕和作適度的調節。你是否有興趣閱覽有關「情緒低落」的探討呢?

你以前是否認知道,配偶之間是存在「身份危機」呢?